Telefon: 0537 842 2603

Sektörel Haberler

Hırsızı, komşunun güvenlik kamerası görüntüledi

Beylikdüzü'nde bir eve giren 3 hırsız, evdeki ziynet eşyası ile bir laptop bilgisayarı çaldı. Apartmandan koşarak uzaklaşan hırsızları güvenlik kameraları saniye saniye görüntülerken, komşusunun dairesinin soyulduğunu gören bir kişi hırsızların peşinden koştu. Hırsızlar yapılan çalışmanın ardından Beylikdüzü Önleyici Hizmetler Şube Müdürlüğü ekipleri tarafından yakalanarak gözaltına alındı.

Geçiş Kontrol sistemleri

Geçiş kontrol sistemleri Günümüzde büyük binalarda, iş merkezlerinde, işletmelerde ve kontrol imkanının zorlaştığı her alanda geçiş kontrol sistemleri kaçınılmaz bir şekilde kullanılmaya başlanmıştır. Bir kapıdan çok kapılı uygulamalara, bir binadan çok binalı işletmelerin ortak çalışmasına kadar uygulama imkanı sağlayan bu sistemler ile hem işletme güvenliği sağlanmakta hem de giriş çıkış yapan kişiler takip edilebilmektedir. Giriş ve çıkışların sınırlandırılması, yetkilendirilmesi; kısacası yetkisiz ve istenmeyen kişilerin girişlerinin kısıtlanması gereken her türlü yerlerde bu sistemlerin uygulanabilmesi söz konusudur. Dosya bölümümüzde geçiş kontrol sistemleri seçim kriterlerini, bu alandaki yenilikleri ve güncel gelişmeleri inceliyoruz.

Personel Devam Kontrol Sistemlerinin Avantajları

Personel Takip Sistemi uzun yıllardır şirketler tarafından kullanılmaktadır. Bu sistemin amacı personelin çalışma saatlerinin kontrolü, fazla mesai hesaplamalarında kolaylık ve personelin izinli günlerinin belirlenmesinde sorunsuz bir hesaplama sağlayabilmektir. Günümüze kadar Personel Takip Sistemi birçok farklı aşamalardan geçmiş bugün hala kullanılan sistemler olsa da en çok tercih edilen parmak izi okuma sistemi ve yüz okuma sistemi olmaktadır. Bu iki sistem yalnızca kayıtlı kişileri tanıması ve hafızasına kaydetmesi ile son derece güvenilir sonuçlar vermektedir. Bu sistemlerin entegrasyonunun sağlanması ile ilgili kayıtların Personel Takip Sistemi direkt olarak muhasebeye yönlendirilmesi hem zaman kaybından tasarrufu sağlamakta hem de doğruluk payında tartışma yaşanmamaktadır.

Yeni yılda teknoloji şov!

CES 2019: Pazarlamacılar için dikkat edilmesi gereken teknoloji trendleri kılavuzu

Yeni bir yılın başlangıcı, her yıl düzenlenen Consumer Electronics Show'un (CES) da yaklaştığını gösteriyor. iProspect'in İnovasyondan Sorumlu Kıdemli Başkan Yardımcısı Jeremy Hull, pazarlamacıların bekleyebileceği temel trendleri paylaşıyor.

Teknoloji hepimize daha fazlasını başarmamız, daha fazlasını öğrenmemiz ve her şeyden daha fazla keyif almamız için yaşamlarımızı iyileştirme gücü sağlıyor. Her yıl Las Vegas'ta düzenlenen Consumer Electronics Show'da, 4.000'den fazla şirket en yeni cihazlarını ve ürünlerini sergileyerek teknolojinin geleceğine ışık tutuyor. Kendimizi daha büyük ekranların ve daha akıllı evlerin heyecanına kaptırmak eğlenceli olsa da, CES aynı zamanda bu heyecan verici dünyanın ötesini merak eden deneyimli pazarlamacılar için tüketici davranışlarında yaşanan yeni evrime bir pencere açıyor.

Gerek fuar alanını keşfedenler gerekse gelişmeleri evinden takip edenler için, 2019'da CES etkinliğinde dikkat etmeniz gereken başlıca teknoloji trendlerini sizlerle paylaşıyoruz.

1. Daha da yararlı hale gelmek için dijital asistanlardan faydalanın

Geçtiğimiz birkaç yıldır bağlı cihazlar CES'in odak noktasında yer alıyor. İki yıl önce CES'te yapılan popüler esprilerden biri, "Üstelik Alexa ile birlikte çalışıyor!" olmuştu. Fuara resmi bir sıfatla katılmadığı halde, Amazon'un Alexa ekosistemini üçüncü taraf uygulamalara açma hamlesi, bu dijital asistanı ürünlerine entegre eden çok sayıda cihaz üreticisinin sürekli ilgisiyle sonuçlandı. 2018'de Google, cihazlarının Google Asistan ile entegrasyon sağlama özelliğinden bahsederek müşteri çekmeye çalışan 200'den fazla fuar katılımcısıyla, bu etkinlikte güçlü bir konumdaydı.

2019'da dijital asistanlarla entegrasyon artık fark yaratan bir özellik olmaktan çıktı. Şimdi markalar, kullanıcıların bu entegrasyonlarla neler yapabileceğini göstermek zorunda. Ayrıca markaların, kullanıcılar tarafından bir kez denenip unutulan numaraların ötesine geçmeleri gerekiyor. Kul

CES 2019: Pazarlamacılar için dikkat edilmesi gereken teknoloji trendleri kılavuzu

Kendinize şu soruyu sorun: "Sunduğum ürün veya hizmet bir kullanıcının günlük rutininde nasıl bir rol oynuyor ve dijital asistan entegrasyonu bu rutini nasıl destekleyebilir?" Veya "Kullanıcılar siteme geldiklerinde ne yapmak istiyorlar ve bunu dijital asistan dünyasına nasıl aktarabilirim?" Örneğin Starbucks, müşterilerin "her zamanki içeceklerini" Google Asistan üzerinden sipariş etmelerine imkan tanıyor.

2. Sağlık ve zindelik girişimleriyle ilgili inovasyonlara dikkat edin

2019'da en etkileyici haberleri, kullanıcıların daha mutlu ve hedeflerine ulaşma konusunda daha başarılı olmalarını sağlayan markalardan duyacağız. Sağlık takibi için çok sayıda giyilebilir cihazla tanışmaya hazır olun. Aynı zamanda, sağlık ve zindelik işlevlerini kullanıcıların zaten kullandığı cihazlarda yerleşik olarak sunan markalara dikkat edin.

lanıcıların hayatını kolaylaştıran ve işlerini yapmalarına yardımcı olan entegrasyonlar en büyük başarıyı elde edecek.