Telefon: 0537 842 2603

Personel Takip Sistemi

PERSONEL TAKİP SİSTEMİ

Bünyesinde personel bulunduran tüm işletme ve fabrikaların çalıştırdığı personelin sabah ve akşam (Giriş-Çıkış)’larını kontrol etmek için kontrolü olarak bilgisayar ortamında personel Takip Sistemi ile kontrolünü raporlar halinde alarak  sağlamaktır.

Personel Takip sistemi  parmak izi okuyucu ,personel kartlı geçiş,yüz tanıma veya farklı birçok biyometrik sistemle entegre çalışabilen, bunun yanın dada bilgisayara kurulan  personel  program yazılımlarla birlikte entegreli çalışan sistemlerdir. Bir personelin veya tüm personelin işe kaçta gelip kaçta çıktığını gösteren ve bir çok raporu ve entegrasyonu sağlayan sistemdir .personel takip sistemi işveren ile çalışan personel arasında bir nevi hakem rolü üstlenmektedir.

Personel takip sistemi,Parmak izi okuyucu ve Yüz tanıma sistemlerini daha uyguna almak için üst kısımda MAĞAZA kısmın tıklayarak e-ticaret sitemizden daha uyguna alabilirsiniz.

Personel Takip Sistemi Nerelerde Kullanılır?

Özellikle toplu giriş çıkışların yoğun olduğu Tekstil, Deri, Makine, Kamu ,Belediye, İnşaat, Hastane, Kobiler, Okullar, Dershaneler, Öğrenci yurtları, üniversiteler, fabrikalar ve özel şirketler gibi alanlarda daha çok tercih edilmektedir. Personel takip sistemleri ile personelin veya kişilerin giriş ve çıkışları kontrol altına alarak, kontrollü ve güvenli giriş çıkışların yapılmasına imkân sağlıyor. Parmak izi okuyucular Pdks sistemleri yanında kartlı geçiş sistemleri, üye takip sistemleri, wc sistemleri, yemekhane geçiş sistemleri, turnike geçiş sistemlerinde de kullanılmaktadır.

BİZ BU SİSTEMİ NASIL KURABİLİRİZ ?

diye sorarsanız öncelikle size bu ürünü kargo ediyoruz adresinize. kargonun size ulaşmasının ardında cihazı duvara (monte) ettikten sonra cihaz ile modem arasında iletişim (bağlantı)sağlamak için bir kablo çekiyorsunuz bu kablo (Cat 5,Cat 6 veya USB)aracılığı ile oluşturtuktan sonra bizi arıyor ve size uygun olan yazılım hangisi ise (giriş çıkış programı mı  yoksa özel takip yazılımı)ise uzak masaüstü bağlantısıyla(TEAMVİEWER,ANYDESK,AMMYY ve ALPEMİX )ile sizin bilgisayarınıza bağlanıp programınızı ve terminal tanımlama programını uzaktan kuruyor çalışma saatlerinizi tanımlıyoruz. ÖRNEK (08:00 19:00 hafta içi 08:00 13:00 ç.tesi vsb) gibi, ve size bir eğitim gibi anlatıyoruz. sormak istediğiniz sorularınızı da yanıtlıyoruz .Birde kullanım kitapçığı tarafınıza gönderiyoruz.

NOT: Kurulum Ücertini bize ödemektense Teknik bir Elemanız  ile Cihazın kurulacağı yere  3 adet delik ile montaj aparatını duvara monte ediyorsunuz.Şekilde görüldüğü gibi Cihazdan modem ve swic  Cet-5 veya Cet-6 data kablosunu çekiyor.Yok kurulumu da Tarafımızca yapılmasını istiyorsanız, yerine göre kurulum Ücreti ile montajı gerçekleştiriyoruz.

Personel Takip Sistemi Nedir?

 İşletmelerin çalışanlarının giriş ve çıkış saatlerini kapsamlı ve ayrıntılı olarak kayıt altında tutan, raporlayan, çalışma saatlerine, yemek molalarına, fazla mesailere, tatillere, ücretli/ücretsiz izinlere göre bordro ayarlayabilen akıllı otomasyon sistemine  Personel Takip Sistemi, yani personel Takip kontrol sistemi adı veriliyor. Arelzaman Personel Takip Sistemi, çeşitli ölçekteki işletmelerin personel devamlılığı kontrolünde ihtiyaca göre profesyonel çözümler üretiyor. PDKS sistemleri müşterilerine özel hazırladığı yazılımı ile çalışma alanlarında verimliliği arttıracak desteği sunuyor. Personel takip sistemleri’nde kullanılan özel yazılımlar ile aylık maaş ve fazla mesai hesaplama ve geriye dönük kontroller kolaylıkla sağlanıyor. Gün gün tutulan mesai saatleri ve hesaplamaları depolanıyor, belirli tarih aralıklarını çekilerek raporlamaya olanak sağlıyor.

Personel takip ve Programının işletmelere Faydaları Nelerdir?

Personel programı işletmeler de insan kaynakları departmanının  iş yükünü hafifletmek ve olası insan hatalarını en azamiye  indirgemek için kullanılan programdır. Çalışma mantığı aşağıda gösterilmiş olup kısaca işletme girişine takılan personel takip cihazının (personel takip kontrol sistemi, yüz tanıma sistemi, kartlı personel takip kontrol sistemi) bir kablo (cat 5, cat 6ve usb) aracılığı ile yada usb flash disk vasıtası ile personel giriş çıkışlarının pdks(personel) programına aktarılması ve pdks programının bu giriş çıkışlara göre kişinin puantajını yaparak maaşını hesaplamasıyla gerçekleşir

Parmak izi Personel Takip Sistemlerinin Avantajları Nelerdir?

1- Parmak izi sistemi kolay ve hızlı bir şekilde geçişleri kayıt altına alır.

2-Yüksek hassasiyetle ve hızlı bir şekilde kullanıcı tanılaması yapar.

3-Şifreli girişin aksine düzenli olarak şifre değiştirme ihtiyacı yoktur.

4-Parmak izi özgündür ve bu nedenle parmak izi okuma cihazları neredeyse hiç* hata yapmaz.

5-Parmak izi sistemleri ile giriş yapan kişinin o anda gerçekten geçiş yaptığı bilinir; kart veya anahtar gibi başkasına ödünç verilemez.

6-Yetkilendirme(Access) yaparak sadece önceden belirli kişilerin belirli alanlara girebilmesine izin verir.

Tanıma Süresi : Parmak izinin cihaz tarafından tanıma süresi sadece 0.3 saniyedir.

Sistem Dili : Türkçe Dahil 14 Dilde sesli yönlendirme ve uyarı.

Çalışma: Bağımsız ve network üzerinden online olarak çalışabilme.

PARMAK İZİ OKUYUCU  

Yüz Tanıma Sisteminin Avantajları Nelerdir?

1- Yüz tanıma temasız  kolay ve hızlı bir şekilde geçişleri kayıt altına alır.

2-Yüksek hassasiyetle ve hızlı bir şekilde kullanıcı tanılaması yapar.

3- En büyük avantajı da tam güvenliği sağlamasıdır

4- Yüz tanıma cihazlarımız tozlu, yağlı, ortamlarda etkilenmeden  sorunsuz kullanır ve bu   kullanımdan etkilenmez

5- Biyometrik bilgiler başka kişiye transfer edilemez ve kopyalanamaz.

Personel takip sistemi ile işletmenizde çalışan personelinizin giriş çıkış saatini  takibini yaparak en iyi,en ucuz,cihaz fiyatları ile kontrol altına alabilirsiniz.